July Favorites

Na redu je post o kozmetickim favoritima za sada vec protekli mesec. Nisam sklona tome da dosta menjam prozivode na koje sam vec navikla...


Na redu je post o kozmetickim favoritima za sada vec protekli mesec. Nisam sklona tome da dosta menjam prozivode na koje sam vec navikla ali volim ponekad da nesto isprobam. S obzirom da mi je koza jako osetljiva imam taj da kazem problem dok ne pronadjem nesto sto mi zaista odgovara. Tako da ce u nastavku posta biti neki proizvodi koji su mi bili jedni od onih koje sam najcesce koristila a sa kojima ste se mozda i vi susreli, pa da pocnemo.

Proizvodi za kosu i telo su oni koje mogu da menjam i koje volim nove da isprobam. Za ovaj Balea Glatt-Spray nisam nista procitala niti sam bila mnogo upoznata sa samim prizvodom. On je zapravo sprej za efekat prave i sjajne kose, ja ga koristim najcesce kada uzimam presu zato sto je tada najbolji efekat. Ono sto je meni najbitnije je da mi ne masti dodatno kosu i da je ne otezava tako da za ovaj proizvod imam pohvale i pritom lepo mirise. 
Balea Body lotion iz limitirane serije me je odusevio. Koristim ga bukvalno svakodnevno a miris je fenomenalan. Losione za telo volim a ovaj sam najcesce koristila proslog meseca.
E sada, na redu je proizvod koji me je spasio otezalih nogu i slicno. Zapravo, dugo sam trazila neki preparat koji ce uciniti da posle dugog stajanja ili setnje moje noge ne budu ''teze'' od mene. Na nagovor prijateljice resila sam da probam ovu penu za noge, da da, to je pena koja stimulise cirkulaciju nogu.  Feet Up LeqMousse iz Oriflame-a. Ona se nanosi u manjim kolicinama na otezalim mestima i blago se umasira ima efekat blagog pucketanja. PREPORUKA.

Sprejeve za telo imam u raznim mirisnim notama a ovaj je koji sam dosta koristila. U pitanju je Orchid & Blueberry iz Avona i prelepog je cvetnog mirisa.

Za ciscenje lica osim miceralnih voda retko sta koristim zato sto mi nista ne prija na kozi. Ova Loreal pena za ciscenje lica koju koristim najcesce ujutru se dobro pokazala. Lepo skine svu masnocu sa koze i posle umivanja koza ostaje meka. Ono sto sam primetila je da se zaista brzo trosi ali za osetljivu kozu kao sto je moja je zaista dobra. 
E sada, dezodoranse slabo koristim, a ovaj u mini pakovanju B.U. sam morala da vam pokazem zato sto mi je omiljeni iz razloga sto mu je pokovanje fantasticno. Za torbicu je idealno tako da se i on nasao u favoritima. Sto se tice sminke, vec znate iz ranijih postova da zaista koristim malu koliciu sminke, ali i ta mala kolicina mora da se fiksira. Za sada koristim  ovaj fiksator sminke iz Avona i jako je dobar, ne ulepi kozu i sminka je zaista postojana

U prvi mah kada sam objavila na facebook stranici ovaj Maybelline Baby Lips bila sam nekako razocarana njime, u tom momentu je bilo tako, ali posle vise dana koriscenja sada se nalazi u favoritima meseca. Postojan je, ja sam izabrala nijansu Pink Punch tako da ostavlja blagu roze nijansu na usnama sto ja volim. Slicna nijansa je i ruz za usne iz Avona Pretty in Pink jedini koji mogu jos da koristim pored Aurinog. 
I na kraju posta, ostavila sam kremu bez koje proteklog meseca nije bilo moguce. U pitanju je Pantenol Krem Gel koju sam bila koristila apsolutno za sve. Od lica, ruku, noktiju bukvalno sve i nju bih stavila kao najveci favorit. Krema koja mi je pomogla da oporavim isusele delove lica i koja se pokazala kao jedna od najboljih PREPORUKA. 



You Might Also Like

2 коментара

  1. Ja imam crveni Maybelline Baby Lips i super je, bas sam zadovoljna :)

    ReplyDelete
  2. Lep post! Razmisljam da uzmem neki Maybelline karmin. :)

    My Fashion Jar

    ReplyDelete

FOLLOW ME ON INSTAGRAM: @ivanasdiary