Pants and scarf

Na blogu ste primetili mahom casual kombinacije tj one koje mozete svakodnevno da nosite, sto je donekle i sam moj stil odevanja, medjutim...

Na blogu ste primetili mahom casual kombinacije tj one koje mozete svakodnevno da nosite, sto je donekle i sam moj stil odevanja, medjutim, resila sam da malo izadjem iz te rutine iz razloga sto postoje devojke,zene koje ne preferiraju to sto ja mahom plasiram na blogu, tako da malo ''ozbiljnije'' kombinacije za posao ili poslovni sastanak bice makar jedna nedeljno. U postu sam se odlucila za pantalone, salonke koje su idealne za sve, kosulju u boji i esarpa sa dezenom. 



Pantalone: ''Pimkie''
Kosulja, sal, dzemperak: ''Nije brendirano''
Cipele: ''Butik u Boru''
Torbica: ''Hvala sajtu Dressve''


You Might Also Like

3 коментара

  1. Bas si super složila ovaj outfit i tema je super! Možeš pogledati moj blog nova sam http://keepitchicbysasha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Slatkish!

    Check out my latest Outfit post and feel free to enter my EchoPaul 30$ gift card giveaway
    XoXo Venoma

    ReplyDelete

FOLLOW ME ON INSTAGRAM: @ivanasdiary