One bags in many ways - 2

Prvi post kada sam objavila kako jednu torbicu mozete nositi na vise nacina, vam se jako dopao, tako da sam se odlucila i za drugi. U pitan...

Prvi post kada sam objavila kako jednu torbicu mozete nositi na vise nacina, vam se jako dopao, tako da sam se odlucila i za drugi. U pitanju je torbica sa sajta Dressve koju sam nosila na razlicite nacine i jos uvek je kombinujem uz dosta toga. Ono sto mahom praktikujem kada kupujem stvari je da mogu da ih nosim uz dosta toga i da moze lepo da izgleda uz razlicite stilove oblacenja. To je zapravo i prednost dobrog komada garderobe i aksesoara kada moze uvek biti stylish uz sve. Uz koju kombinaciju vam se najvise dopala? :)





You Might Also Like

1 коментара

  1. Jaoooo ne znammm, dvoumim se izmedju 2 i 4 :)
    Lepa je jako. Posle koliko ti je stigla?

    ReplyDelete

FOLLOW ME ON INSTAGRAM: @ivanasdiary