Pink coat

Kaput koji sam jedva cekala da stigne od dana kada sam ga porucila, on je poklon sa sajta  Tidebuy  sa kojim dugo saradjujem i koji ima jak...

Kaput koji sam jedva cekala da stigne od dana kada sam ga porucila, on je poklon sa sajta Tidebuy sa kojim dugo saradjujem i koji ima jako lep izbor stvari. A zasto sam izabrala roze, pa da u ovu jesen unesemo malo boja, a kaputi u boji su za jesen i zimu pravi must-have komadi. Dzemperak sa ovim printom koji volim je sa sajta Tidestore  i cini mi se da je sada na akciji, a moze se uklapati uz sve, torbica je takodje sa sajta Tidebuy. Ja sam moj kaput spremila za jesen, nadam se da ce vas i vas lepo ugrejati. Uzivajte u nastavku posta :)








Kaput: Hvala sajtu Tidebuy.com KLIK KLIK''
Dzemper: Hvala sajtu Tidestore.com KLIK KLIK ''
Pantalone: Nisu brendirane
Cipele: Hvala sajtu Lovelyshoes
Torbica: Hvala sajtu Tidebuy.com

You Might Also Like

4 коментара

  1. Kaput je presladak! Da li je u pitanju deblji ili tanji materijal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste bas, a u pitanju je deblji materijal i jako je topao i mekan :)

      Delete
  2. Divan je kaput :)
    http://lamiastoria018.blogspot.com/

    ReplyDelete

FOLLOW ME ON INSTAGRAM: @ivanasdiary