Samponi za suvo pranje kose Velnea i Balea

Dugo sam se dvoumila da li da zapocnem novu sekciju na blogu gde cu pisati postove o kozmetici, ali kao sto sam vec napomenula kako volim d...

Dugo sam se dvoumila da li da zapocnem novu sekciju na blogu gde cu pisati postove o kozmetici, ali kao sto sam vec napomenula kako volim da ih citam tako volim i da ih pravim. Doduse, necu biti toliko mozda recita i strucna o opisivanju ali potrudicu se da maksimalno napisem sve sto imam.
 Ovoga puta, rec dve cemo voditi o samponima za suvo pranje kose.
Kako sam zapocela da ih koristim, zapravo slusala sam dosta o njima i citala na raznim blogovima o kozmetici, kako su dobri, kako nisu. I eto prelomila sam, ali zbog cega. Kako cesto perem kosu na svaka dva dana, retko kada se desi na tri ili vise, kako bi trebalo inace, zato sto cesto pranje kose nije toliko dobro a ovaj p. A samponi za suvo pranje mi nadomeste taj jedan dan a i trebalo mi je nesto, kako mi se koren kose jako brzo masti i jednostavno pocne da ''sija'' e onda su mi samponi za suvo pranje pomogli, kako bi trajanje frizure duze potrajalo.


Prvo sam pocela sa koristim Velnea  sampon za suvo pranje kose  iz razloga sto sam zelela da probam prvo neku jeftiniju verziju bas zato sto nisam znala kako sve to funkcionise  i da li ce to meni odgovarati, ali u prvi mah, rezultat mi se dopao.

Velnea sampon  dolazi u veoma prakticnoj ambalazi sadrzine 200ml cija je cena bila oko 200-300 din. Ono sto mi se na ambalazi dopada je sto nema poklopac vec je prskalica rotirajuca tako da je to jedan plus. Sto se tice efekta, nije postigao ono sto sam zelela za razliku od Balea sampona,prah koji izlazi je belicast kao i kod ostalih sampona, stim sto se ne zadrzava na korenu da bi mogao da uradi to sto treba da uradi da otkloni masnocu sa korena.



Rec proizvodjaca: Ultra fini praskasti sprej sadrzi pirincani skrob koi upija masnocu i nestaje potezom cetke cineci vasu kosu cistom,osvezenom i blago naparfemisanom.
Sto se tice ovog sampona, opsti utisak je da ima jako slab efekat za to zasta je napravljen za otkloni masnocu sa kose.

Drugi sampon koji trenutno koristim je Balea Trend it up.
Sampon koji kupujem iznova i iznova i koji se jako dobro pokazao cak i kada sam bila plava i sada kada mi je koren dosta tamniji.

Dolazi u ambalazi koja ima rasprsivac, sadrzine 200 ml a cena je oko 300-400 din.
Prvi utisak kada sam probala na plavoj kosi bio je izvrstan, lepo mi podigne kosu iz korena pritom ukloni dosta masnoce i traje gotovo do sutradan a kosa je na mestu.

Ima blag prijatan miris, a jedina mana je da dosta vise ''gusi'' nego Velnea sampon zapravo oblak praha se stvori iznad vas tako da to je jedino sto mi smeta.
Rec proizvodjaca:  Jednostavan za upotrebu i potpuno bez vode.Sveza mirisljava kosa bez pranja.Efikasan u slucaju  masne osnove dlake.Lako se rascesljava.

Opsti utisak je radi na kosi, tj otklanja masnocu bas kao sto je i opisano na samom proizvodu.


Opsta upotreba sampona: Promuckati sampon pre upotrebe, pa sa oko 20cm udaljenosti ravnomerno naprskati  pojedinacne povrsine suve kose, ostaviti kratko da deluje pa zatim protrljati peskirom.

Kako ga ja koristim:Ocesljam deo na koji hocu da naprskam sampon, zatim protresem malo bocu pa najcesce prskam samo ri korenu dakle oko 20cm udaljenosti i protrljam rukom, nikada do sada nisam to radila peskirom kao sto pise na vecini sampona vec sam na ovaj nacin to radila i efekat je bio dobar.

Planiram da probam i Batiste sampon, citala sam dobrih recenzija o njemu tako da mozda ce biti i posta o njemu. Nadam se da ste uzivali u postu, kakvi su vasi utisci sa samponima ove vrste? :)




You Might Also Like

4 коментара

  1. Odlican post da li se sada moze naci ovaj Balein ?

    ReplyDelete
  2. Super je post! NIkada nisam koristila shampone za suvo pranje kose i bash me je zanimalo kakvi su. Desi se prosto situacije kada nemam vremena da operem kosu pa je ovo mozda dobra alternativa...

    ReplyDelete
  3. Batiste svi hvale, moguce da je dobar, ja planiram da ga probam ;)

    ReplyDelete
  4. Ja bukvalno obozavam ovaj balein ali i od sayosa je full,Supre ti je post! :)
    http://verondzaa.blogspot.sk/

    ReplyDelete

FOLLOW ME ON INSTAGRAM: @ivanasdiary