L'oreal Skin Perfection miceralna voda

Kako vam se prvi kozmeticki post dopao i naisao na vase pohvale, resila sam da nastavim da pisem postove ovoga tipa. Proizvod kojem cu posv...

Kako vam se prvi kozmeticki post dopao i naisao na vase pohvale, resila sam da nastavim da pisem postove ovoga tipa. Proizvod kojem cu posvetiti ovaj post je L'oreal Skin Perfection miceralna voda. Imala sam u planu da u ovaj post uvrstim dva prozivoda odnosno dve miceralne vode iz razloga sto sam probala nekoliko njih od drugacijih proizvodjaca,ali sam ipak resila da svakom proizvodu posebno posvetim par reci iz mog ugla.
Razlog zbog kojeg gotovo uvek kada je ciscenje lica u pitanju koristim miceralnu vodu, je zato sto koriscenjem raznih pena i gelova,losiona i ostalih sredstva za ciscenje koze, lice mi se samo dodatno isusilo i to ciscenje nikada nije bilo potpuno, dok je sa miceralnom vodom to druga prica. 
Za one koji mozda ne znaju, miceralna voda je ustvari voda sa micelama, koja je dosta blaga tako da se moze koristiti i za predele oko ociju i mogu je koristiti osobe sa suvom i osetljivom kozom kao sto je moja. Lice se ne mora posle koriscenja miceralne vode ispirati, sto je dobra strana za osobe koje to ne vole kada je skidanje sminke u pitanju. 
Ambalaza L'oreal Skin Perfection miceralne vode je plasticna, dolazi u pakovanju od 200ml a cena je oko 600-700din, miris gotovo i da nema. Ja miceralnu vodu koristim samo uvece kada skidam sminku, dok ujutru koristim drugi proizvod o kome cu pisati u nekim od narednih postova, Potrebno je svega nekoliko tufera da bi lice bilo u potpunosti cisto, sve u zavisnosti koja je kolicina sminke na licu. 
Rec proizvodjaca : Za suvu i osetljivu kozu. U jednom potezu uklanja tragove sminke sa lica i ociju. Koza je umirena i bez neprijatnosti. Ujutru i uvece naneti tuferom na lice. Nema potrebe za trljanjem ili ispiranjem. Hipoalergeno, bez alkohola i parfema.

Opsti utisak: Proizvod je zaista takav kako stoji i u opisu proizvoda, ne zateze kozu posle koriscenja, koza ostaje meka i glatka na dodir, ne ostavlja lepljiv trag (kao sto neke druge ostavljaju)
i koza je sto je i najbitnije jako lepo ociscena. 
Da li ste vi imali susret sa miceralnim vodama, ako jeste, sa kojom i kakav utisak je ostavila?










You Might Also Like

2 коментара

  1. Odlichan i jako koristan post ;)

    ReplyDelete
  2. Odlicna je miceralna, ja je koristim vec neko i vreme i zaista je takva kakvu si je i opisala ;)
    Pozz Ana

    ReplyDelete

FOLLOW ME ON INSTAGRAM: @ivanasdiary