Balea univerzalne kreme 30ml

Verovatno ste vec imali priliku da vidite ove male Baleine kremice od 30ml ili makar da procitate na nekom od blogova.  Ja sam se odluci...

Verovatno ste vec imali priliku da vidite ove male Baleine kremice od 30ml ili makar da procitate na nekom od blogova. 
Ja sam se odlucila da napisem par reci o njima, onako iz mog ugla. 
Prvo sam imala malo poteskoca da pronadjem prve dve kada su pocele da se prodaju iz razloga sto su se svuda bile rasprodale, ali mi ih je divna Dragana pronasla i poslala. 
One se mogu kupiti u Dm-drogerijama po ceni oko 120-150din.
Dolaze u metalnoj kutijici u pakovanju od 30ml sa prelepim aplikacijama na pakovanju sto mene najcesce privuce, nekada je pakovanje jako lepo a proizvod los ali ovoga puta se ovaj proizvod pokazao sasvim ok. 

Ova univerzalna krema Sall away sa mirisom maline ima jako lep i postojan miris. 
Tekstura je masna tako da ce jako lepo hidrirati ruke sto meni jako odgovara

Sledeca univerzalna krema je sa mirisom tresnje u Vintage pakovanju dolazi takodje u militrazi od 30ml, i miris je takodje jako lep i postojan
Poslednja za ovaj post je krema sa mirisom lavande i ruze. Iskreno ostale dve su mi se vise dopale od ove iz razloga sto mi se  spoj ova dva mirisa nije posebno dopao, ali to ne znaci da nece i vama.





Na svim ovim kremama je naglaseno da se mogu koristiti za negu tela,lica i usana. Iskreno ja je za lice ne bih preporucila da se koristi, ipak je adekvatna za negu ruku. Ostavljace lep i postojan miris, ruke ce ostati lepo hidrirane i svakako cete u torbi uvek imati kremu pri ruci koja ce po svom pakovanju biti skroz stylish a i ruke ce vam lepo mirisati.
Necu da pitam da li ste probali neku od ovih kremica, vec cu vas pitati koja vam je omiljena.?

You Might Also Like

5 коментара

  1. Uspela sam da dodjem samo do Sail away.Pakovanja su preslatka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu bas, tako je bio i moj slucaj sa prve dve kremice :))

      Delete
  2. Probala sam samo sa malinom, jer sam jedino nju i mogla da nadjem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makar si neku pronasla, toliko su se svuda brzo rasprodale da nisam verovala :)

      Delete
  3. Pakovanja su preslatka :)

    ReplyDelete

FOLLOW ME ON INSTAGRAM: @ivanasdiary