Grazia sa zakasnjenjem

Oduvek sam imala problem da naprosto zaboravim kada mi izlaze omiljeni casopisi u prodaji, naravno za magazin Grazia zna se-svaka poslednja...

Oduvek sam imala problem da naprosto zaboravim kada mi izlaze omiljeni casopisi u prodaji, naravno za magazin Grazia zna se-svaka poslednja sreda u mesecu, i tako sam ja ostala bez magazina s obzirom da se uvek brzo rasproda barem kod nas a i ne uzimaju ga u vecim kolicinama nego samo par, i jos dodatno sto je sada bio i poklon uz novinu pismo torbica. I tako, proslo je skoro dve nedelje ja osecam kao da mi nesto hvali,  ( navika cuda cini ) i jutros, pogledam na stolu magazin i torbica u foliji stoje, tata je uspeo da mi pronadje Graziu, gde, nisam ni pitala, samo mi je bilo bitno, da je sada ona napokon kod mene, i uz nju cu prebroditi ovu tmurnu jesen. I zelela sam sa Vama da podelim slike prelepe pismo torbice koju sam dobila uz Graziu <3


You Might Also Like

5 коментара

  1. Hehe, baš slatko od njega :D

    ReplyDelete
  2. e pa bas je slatka ,lici na one koje pravi tasnarija ! xx

    ReplyDelete
  3. beautiful post!!i'm following your blog!!if you like mine,do the same!!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    ReplyDelete
  4. Divan ti je tata, vrlo pazljiv!:) A torbica je preslatka!!:)

    ReplyDelete

FOLLOW ME ON INSTAGRAM: @ivanasdiary